طرح اختلافات جزیی بین مذاهب اسلامی خیانت به قرآن است
نوشته شده توسط : blpwjob

ملا 'عادل غلامی' روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر قصرشیرین ضمن تبریك ایام دهه فجر، هفته وحدت و میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: در هیچ كجای از قرآن و سنت نیامده كه مسلمانان دم از اختلاف به عنوان حربه ای برای خود بزنند لذا همگان باید بر اعتقادت خود راسخ باشند و دست از وحدت بر ندارند و بر حبل الله متین چنگ بزنند.

وی اظهار داشت: طبق فرموده قرآن كریم مسلمانان و پیروان پیامبر اكرم (ص) به وحدت دعوت شده اند لذا همه مسلمانان شیعه و سنی، شافعی و جعفری، مالكی و حنفی و همه فرق اسلامی یك وجه مشترك بسیار مهم دارند و آن قرآن كریم است، كتاب آسمانی كه ما را دعوت می فرماید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و مطیع خدا و رسول خدا باشیم و این اعتصام و چنگ زدن نباید فقط در ایام هفته وحدت باشد بلكه امری همیشگی است.

ملا غلامی تاكید كرد: امام راحل در یك حركت مهم تاریخی هفته وحدت را نامگذاری كردند و طی آن توصیه ای به تمام مسلمانان بخصوص ایرانیان داشتند كه با عقیده بر توحید و با تكیه بر مشتركات اصلی وحدت خود را برای مقابله با كفر حفظ كنند.

وی گفت: استان كرمانشاه از استانهای موفق در زمینه وحدت است چون از فرق مختلف مذهبی در این استان در كنار یكدیگر با وحدت و به طور مسالمت آمیز زندگی می كنند و این مهم به پایبندی علمای اهل تسنن و اهل تشیع و زحماتی كه آنها برای حفظ وحدت متحمل می شوند بر می گردد.

امام جمعه اهل تسنن قصرشیرین افزود: مسوولان وظیفه دارند در ارتباط ها، رفتارها و گفتارشان و در كوچكترین مسایل موضوع تفرقه را مطرح نكنند چرا كه همگان باید با پیروی از قرآن، سنت پیامبر و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تبعیت كنیم كه این عامل باعث موفقیت می شود.

ملا غلامی با بیان اینكه شیطان و شیطان صفتان همیشه در كمین هستند تا از هر حربه ای برای ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت بین مسلمانان استفاده كنند، اضافه كرد: اگر هر یك از اهل تسنن و اهل تشیع به مسایل اسلامی پایبند باشند هیچ تفرقه ای به وجود نمی آید چون قرآن و دستورات آن ما را از فحاشی و بدگویی منع می دارد لذا می طلبد فرهنگسازی دینی داشته باشیم تا از حربه دشمن در امان بمانیم.

وی از رسانه ها و اهل قلم خواست، از پرداختن به مسایلی كه موجب تفرقه بین مذاهب اسلامی می شود خودداری كنند چرا كه برخی اوقات انتشار مطلبی در خصوص یكی از فرق اسلامی موجب بروز اختلاف بین مذاهب می شود و این موضوع به بهانه و دستاویزی برای توطئه چینی دشمنان علیه نظام اسلامی و مسلمانان خواهد شد.

ملا عادل غلامی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان قصرشیرین با نحوه انتشار اخبار و انعكاس آن آشنا شد.ك/3

1234/9102/567/ 1645





:: برچسب‌ها: سرگرمی , عکس , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: